Páginas

domingo, 15 de septiembre de 2013

Banderola Mariona ♡♥♡♥

Hola de nou!!!!

Això del blog és un vici i aquesta tarda de pluja m'ha anat perfecte :)

Us vull ensenyar la banderola que li he fet a la meva princeseta ( no és meva en propietat, però l'estimem mooooolt,  com als seus papis).








El fons és l'habitació del Martí :)

Us agrada? Li vem regalar un pijama de Zara Kids amb aquests dibuixets. I un altre dia vaig veure aquests tovallons de paper!!! M'encanten, ha sigut una mica rotllo pq sòn tan finets.... d'aprop es nota que són tovallons de paper però ja m'agrada.

I a vosaltres?

Bon inici de setmana

Petonets



3 comentarios:

Yeya dijo...

És preciosa la banderola. Artista!!

Alizia dijo...

JESS!!!!!
vull veure més coses...ets una artistaza!
petó!
Alizia

Unknown dijo...

Aixxxx Alizia moltíssimes gràcies!!!! Em fa molta il.lusió que tu miris i que a sobre t'agradi.
Estic segura que el nom del restaurant on vam dinar els dos dies serà un bon presagi ;)
Molts petonets