Páginas

viernes, 20 de diciembre de 2013

Bon Nadal!!!

Hola!!

A les portes de les festes de nadal he preparat aquest layout per L'Atelier scrap.

Composició lliure amb una sola condició: daurat!!! A mi aquest color no m'apassiona gaire: no m'agrada a la roba, ni als complements.... però en una composició scrapera siiiii m'agrada ( és el que té l'amor jajaja).

Aquesta és la meva interpretació:


He cosit  el paper


He fet servir els daurats amb la purpurina, en les estrelletes troquelades i en els washis.


I alguna grapa :)



Aprofito per reiterar el missatge: molt bones festes a tot@s!!  BON NADAL!!!

Bon viatge a tots els que us desplaçeu. Per descomptat a la meva familia d'aquí que se'n va a la nostra aldea amb l'altre meitat de la family, perque:



2 comentarios:

Montse dijo...

T'ha ben xulo!! molt treballat!!!
Gràcies per participar!!
Petonets

Unknown dijo...

Gràcies a vosaltres!!
Merciii ♡♥♡♥